Світовий ринок пшениці за минулий тиждень

17.07.2022

• Усі ф’ючерси на пшеницю на головних біржових майданчиках минулого тижня знизилися. Ф'ючерси CBOT на м'яку червону озиму пшеницю (SRW) впали на $37.66/MT (п'ятниця-до-п'ятниці). Ф'ючерси на кукурудзу CBOT впали на $68.50/MT. Ф'ючерси на соєві боби CBOT впали на $60.35/MT (серпневий контракт). Такі стрімке падіння було в першу чергу пов'язано з тим, що на четвер минулого тижня припав останній день липневого ф'ючерса, а вже в п'ятницю вересневі контракти на пшеницю та кукурудзу стали найближчими ф'ючерсами. 

• Експортні продажі пшениці зі США досягли багаторічного максимуму, зменшивши експортні можливості. Позитивний звіт про прогрес урожаю в США продовжував демонструвати високий урожай пшениці, що заспокоює зернотрейдерів.

• Минулого тижня Міністерство сільського господарства США опублікувало свій черговий звіт про оцінку світового попиту та пропозиції сільськогосподарської продукції (WASDE). У звіті світове виробництво пшениці знизилося на 1,79 мільйона метричних тонн (MMT) до 771,64 MMT. Глобальні початкові запаси були збільшені разом з імпортом, експортом і кінцевими запасами. У США оцінки виробництва були підвищені разом з прогнозом експорту.

• Відповідно до Звіту про розвиток посівів USDA, опублікованого 11 липня, умови посіву ярої пшениці продовжують покращуватися щотижня. Яра пшениця, оцінена як «добре» або «відмінно», становить 70%, що на 4 бали більше, ніж минулого тижня. Колосіння ярої пшениці становить 44%, що більше ніж удвічі порівняно з минулим тижнем.

• Станом на 10 липня збір урожаю озимої пшениці в США завершено на 63%, що на 9 пунктів більше, ніж минулого тижня. Відповідно до Звіту про розвиток посівів Міністерства сільського господарства США, урожай озимої пшениці на 2 пункти перевищує середній п’ятирічний показник у 61%.

• За тиждень, що закінчився 7 липня, чистий експорт пшениці зі США з поставкою в 2022/23 МР склав 1 017 200 метричних тонн (МТ), що більш ніж удвічі перевищує очікування ринку від 200 000 до 500 000 МТ. Експортні продажі з початку 2022/23 року склали 7,0 млн. тонн.

• Нові екологічні правила Міжнародної морської організації (IMO) вимагають, щоб усі судна розраховували свій річний вуглецевий слід. Очікується, що кораблі з часом стануть більш економними. Однак, хоча старі судна можна модернізувати пристроями, які зменшують викиди, найшвидшим рішенням є плавати на менших швидкостях, повідомляє Reuters. Власники суден також розходяться з визначенням того, яке паливо буде доступним у майбутньому, створюючи залежність від старих суден, зазначено в статті. IMO стикається із закликами скоротити викиди до нуля до 2050 року.

• Французьке фермерське бюро FranceAgriMer повідомило, що експорт м’якої (нетвердої) пшениці за межі Європейського Союзу (ЄС) досягне максимуму за три роки у 2022/23 МР після швидкого початку експортного сезону. Бюро прогнозує, що експорт м’якої (нетвердої) пшениці досягне 10,3 млн. тонн, що на 17% вище, ніж у 2021/22. Якщо це буде реалізовано, це буде найвищий обсяг експорту з 2019/20. Одним із факторів збільшення французького експорту є нещодавнє падіння євро, який минулого тижня досяг майже паритету з доларом США.

• Працівники сільського господарства та тваринництва в Аргентині взяли участь в одноденному загальнонаціональному страйку в середу після заклику Комісії зі зв’язків із сільськогосподарськими підприємствами (CEEA). Очікувалося, що страйк порушить фермерські продажі, але не поставки товарів до портів. Демонстрація проходить через невдоволення політикою уряду. Економічні потрясіння в країні посилюються, оскільки місцева валюта знецінюється, а високий рівень інфляції знижує прибутки.

• Національне статистичне бюро Китаю повідомило, що внутрішній урожай пшениці зріс на 1% у 2022 році до 135,76 млн тонн. За даними AgriCensus, збільшення посівів відбулося завдяки більшій посівній площі (на 0,2%) і підвищенню врожайності на 0,7% до 5,9 т/га. За даними відділу рослинництва Міністерства сільського господарства та сільських справ, «якість пшениці є найкращою за останні роки».

• Baltic Dry Index (BDI), оцінка середньої вартості транспортування сировини, такої як зерно, вугілля та залізна руда, зросла на 4% за тиждень до 2150.

Консалтингова агенція ААА

Последние новости