Українським експортерам часнику треба орієнтуватися на ринок Європи, Прибалтики та Північної Америки

28.01.2019 | 13:35

(UAFES) Експорт часнику з України за 2018 рік становив 1,3 тис. т. Основними покупцями українського часнику були такі країни як Білорусь, Латвія, Польща, Естонія, Грузія та Австрія. Про це йдеться у звіті Ради з питань експорту продовольства (UFEB).

“Якщо говорити про світовий ринок часнику, то він демонструє постійне зростання як у постачанні, так і в споживанні. Монополістом на даному ринку можна вважати Китай. Він є топ-виробником та експортером, а його частка від світового ринку становить 80%. Індія не так яскраво виражена на світовому ринку, але може скласти конкуренцію китайському часнику, її частка 5,3%. Бангладеш — 1,4%, Південна Корея — 1%, М’янма — 0,8%, Узбекистан — 0,7%, Туреччина — 0,5% доповнюють «картину» експорту”,- йдеться у звіті.

Аналітичний відділ Ради з питань експорту продовольства передбачає, що найближчими роками світовий ринок буде демонструвати повільне зростання (4% до 2022 року). Азійсько-Тихоокеанський регіон не втратить свої позиції. Індія та Китай будуть основними гравцями на ринку і далі. Це зумовлено підтримкою виробництва з боку уряду даних країн.

«Українським виробникам потрібно орієнтуватися на ринок Європи, Прибалтики та Північної Америки. Збільшувати постачання часнику потрібно у свіжому вигляді, адже наразі у світі панує тренд на свіжі продукти. Скласти конкуренцію та збільшити динаміку експорту допоможуть стрілкуючі сорти (hard neck), саме вони будуть найбільш популярними.

Другие новости раздела

Последние новости